Polityka prywatności
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
przez Gabinet Kosmetyki Profesjonalnej GLAMOUR Katarzyna Fabia-Fijak
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest:
Gabinet Kosmetyki Profesjonalnej GLAMOUR Katarzyna Fabia-Fijak
Osiedle nad Sołą 26a
32-650 Kęty
NIP: 937 235 09 88
Adres mailowy: kontakt@gabinet-glamour.pl
Adres strony internetowej: gabinet-glamour.pl
- Cel przetwarzania danych osobowych
Państwa dane osobowe przetwarzane są jedynie w celach wyznaczenia terminu wizyty, realizacji usługi oraz stworzenia historii usług w naszej firmie. Przetwarzamy jedynie Państwa dane kontaktowe takie jak imię oraz nazwisko, numer telefonu oraz adnotacje dotyczące wykonywanych dla Państwa usług, na które wyrazili Państwo zgodę. - Podstawy prawne przetwarzania danych
Podstawami prawnymi przetwarzania danych są: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności art. 6 tego rozporządzenia ustanawiający ogólne zasady zgodności przetwarzania danych. - Odbiorcy danych
Odbiorcami Państwa danych osobowych są osoby upoważnione, zatrudnione w Gabinecie Kosmetyki Profesjonalnej Glamour Katarzyna Fabia-Fijak tylko i wyłącznie w celu sprawnej realizacji wykonywanych przez nas usług. - Przetwarzanie danych w państwach trzecich
Gabinet Kosmetyki Profesjonalnej Glamour Katarzyna Fabia-Fijak nie przekazuje danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych. - Okresy przechowywania danych
W przypadku gromadzenia danych osobowych na podstawie zgody (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a lub f RODO) Państwa dane osobowe są przechowywane od momentu wyrażenia zgody na przetwarzanie danych nią objętych (również w trakcie realizacji umowy) do momentu realizacji wniosku o wycofanie tej zgody. - Prawa Klienta związane z przetwarzaniem danych osobowych
Klientowi przysługuje prawo żądania dostępu do treści jego danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Dodatkowo klient posiada prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do przenoszenia danych. Realizacja wymienionych w niniejszym akapicie praw odbywa się zgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) – w oparciu o definicje i mechanizmy opisane w tym rozporządzeniu. - Prawo wniesienia skargi
Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych przez ogólne rozporządzenie o ochronie danych, a w szczególności na podstawie art. 77 tego rozporządzenia. W Polsce Organem nadzorczym od 25 maja 2018 r. jest Urząd Ochrony Danych Osobowych. - Opis środków ochrony stosowanych przy przetwarzaniu
- Dostęp do danych osobowych dostępny jest jedynie po zalogowaniu się pracownika loginem oraz hasłem zmienianym co 30 dni.
- Pracownik po odejściu od komputera, na którym widnieją dane osobowe wylogowuje się lub zamyka program.
- Wszystkie nasze komputery firmowe posiadają aktualne oprogramowanie oraz posiadają zainstalowane programy chroniące przed szkodliwym oprogramowaniem.
- Z racji umiejscowienia monitora komputera osoby postronne nie mają możliwości zapoznania się z danymi osobowymi osób wyświetlonych na monitorze.
Pełny tekst ogólnego europejskiego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) znajdziecie Państwo na stronie: